İş

LG’den üçüncü çeyrekte 996,7 milyar KRW kar

LG’nin açıklamasına göre söz konusu performans, hem şirketin ana beyaz eşya iş kolundan hem de gelecekteki büyüme motorlarından biri olan araç çözümlerinden kaynaklandı.

Beyaz eşya faaliyet kârını geçen yıla göre iki kattan fazla artırırken, araç analizinde tüm zamanların en yüksek faaliyet kârı kaydedildi.

Bu güçlü performans, şirketin 2030’a yönelik gelecek vizyonuna ulaşmada kaydettiği sorunsuz ilerlemeyi yansıtıyor ve uzun süren ekonomik yavaşlamaya rağmen sağlam gelir ve kâr sağlıyor.

LG’nin geçtiğimiz Temmuz ayında açıklanan 2030 vizyonunun temelleri B2B genişlemesine odaklanıyor. Bu, donanım dışı iş modeli inovasyonunun yanı sıra, bir ev aletleri şirketinin ötesine geçerek farklı alanları ve deneyimleri birbirine bağlayıp genişletebilen gerçek bir Smart Lifespan Assays şirketi haline gelme amacıyla yeni büyüme motorlarının geliştirilmesi ve satın alınması anlamına gelir.

B2B destekli gelirde artış

Gelir artışı büyük ölçüde otomotiv parçaları ve HVAC sistemleri de dahil olmak üzere B2B’ye yapılan genişlemeden kaynaklandı. Bu, şirket tarihindeki ikinci en yüksek üçüncü çeyrek rakamlarının ardındaki temel faktör olarak gösteriliyor. B2B geliri bu yıl önemli ölçüde arttı ve toplam gelirin yaklaşık yüzde 35’ini oluşturdu.

B2B segmentleri, B2C’ye kıyasla ekonomik koşullardan daha az etkilenir ve iş doğru şekilde kurulduğunda istikrarlı bir gelir ve kâr beklenebilir. Diğer bir avantaj ise müşterilerle uzun vadeli güçlü bir ilişki geliştirmeye yardımcı olabilecek kilitleme etkisidir. LG, yalnızca B2B ürünleri tedarik etmenin ötesine geçmeyi, tedarik edilen ürünlerle bağlantılı olarak yüksek katma değerli iş çözümleri sunmayı ve bölgede ek büyüme fırsatları geliştirmeyi planlıyor. Hedef, B2B gelirini 2030 yılına kadar 40 trilyon KRW’nin üzerine çıkarmak olarak açıklandı.

Üçüncü çeyrek faaliyet kârı, hem geçen yılın aynı dönemine hem de bir önceki çeyreğe göre yüzde 30’un üzerinde artış gösterdi.

Yüksek kârlılığa en büyük katkıyı sağlayanlardan biri, şirketin içerik ve abonelik hizmetleri gibi donanım dışı çözümleri beyaz eşya ve TV gibi klasik donanım ürünleriyle birleştiren iş modeli yeniliği oldu. Eskiden bir eser satıldığında tek seferlik gelir kaydedilirdi. Bu, artık LG cihaz tüketicileri tarafından kullanılan milyonlarca üründeki platformlardaki çözümlerin kullanımından gelir elde edilmesi anlamına geliyor.

Şirket işbirlikleri ve küresel genişleme planları buluyor

LG, yeni büyüme motorları geliştirirken ve satın alırken, yalnızca yüksek potansiyel gösteren değil aynı zamanda mevcut işletmelerle sinerji yaratabilecek gelecek vaat eden işletmelere yatırım yapmaya odaklanmayı hedefliyor. Elektrikli araç şarjına yapılan yatırım bu stratejinin ana örneği olarak gösterilmektedir. Şirketin çeşitli ortaklarla işbirliği içinde önümüzdeki yıldan itibaren küresel genişleme planları var.

LG, araç bileşeni çözümlerinde liderliği ele geçirerek B2B’de yüksek büyümeyi sürdürmeyi ve aynı zamanda yıl sonuna kadar değerli ürün gruplarının satışlarını artırmayı hedefleyerek iş portföyü dönüşüm çabalarını dördüncü çeyrekte hızlandırmaya odaklanmaya devam edecek. ileriye yönelik istikrarlı kârlılığı desteklemek için talebin arttığını varsayıyoruz. verimliliği optimize etmeyi planlıyor

LG’nin yüksek performansı ve güçlü kârlılığı, iş portföyünü geliştirme, B2B işini hızlandırma ve yeni büyüme motorları sağlama konusundaki ilerlemeyi yansıtıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu